Válogass

2009. október 27., kedd

Sms hlab - ingyen sms küldés

Ezer meg ezer oldalon olvastam, hogy ez az oldal mennyire jó!Hát elhatároztam, hogy házilag letesztelen.Meg kell hogy mondjam túl messzire nem jutotttam.

Nézzük csak meg hogyan is hirdetik az oldalt és hogy mi az igazság.Azt írják, hogy naponta 1 db sms-t küldhetsz az oldalról, miután regisztráltál.Na ez nem sok, de ha pont ez az egy kell, akkor nagyon jól jöhet:)Viszont semmi gond!Az odal üzemeltetői azt mondták, hogy ez a szám nemsokára nőni fog, akkor meg nincs probléma elvégre tudunk várni:)

DE mára már csak meghívóval lehet regisztrálni.Nekem sajnos nincsen ezért nem tudtam személyesen regelni.DE érdeklődtem!Kiderült, hogy ennek a dolognak semmi köze nincs az ingyen sms küldéshez, mert ez csak egy üzenőfal jelelgű dolog.

Úgyhogy erről az oldalról kapásból ennyit, ha tudok valami újat közhírré teszem:)

4 megjegyzés: