Válogass

2009. szeptember 15., kedd

Küldj ingyen szerelmes sms-t

A kedvesed biztosan örülne neki ha csak úgy hipp-hopp meglepnéd egy szerelmes sms-el!
És most már küldheted akár ingyen is őket!Csak bemásolod bármelyik sms-t az sms küldő panelbe és küldheted is!Soha nem volt ilyen egyszerű romantikusnak lenni:):)

1.Tudod, hosszú álom az élet, valaki rosszat álmodik, valaki szépet. Én azt szeretném, ha mi együtt álmodnánk valami szépet, s álmunk soha nem érne véget.


2.Ha a csókok esőcseppek, tengert küldök neked. Ha az ölelések falevelek, erdőt küldök. Ha a szerelem örök, az örökkévalóságot küldöm neked.


3.Mikor szívünk először összedobbant, mikor szemed rám nézve lángra lobbant, mikor az első csókod az ajkamra égett, Én már akkor úgy éreztem, meghalok Érted.


4.Szép volt a sorstól, hogy utamba ejtett, hogy minden édes csókot a számon felejtett. csak akkor adna igazán szépet, ha mindörökre nekem adna téged!


5.Kedvesem, itt küldöm neked az évezred legnagyobb csókját. Ha nem kell, küldd vissza .


6.Ha porba írunk valamit, elfújja a szél, ha szívünkbe írjuk örökké él. Én szívembe véstem egy szót s egy nevet, a szó szeretlek, a név a Tied.


7.Úgy szeretném elmondani, hogy szeretlek téged, eszembe vagy bárhová nézek.
Úgy szeretnék szemedbe mélyen belenézni és mondani: nélküled nem érdemes élni!!!
Szeretlek

8.Írok valakinek, aki nem is várja annak, aki könnyes arcom álmában sem látja. Írok valakinek remegve és félve, jól tudom nem várja, mert nem jutok eszébe.


9.Add nekem az álmod, mely lelkedben él, add nekem a szerelmed, mely szívedben él!
Add nekem magadat, testedet, lelkedet és én ÖRÖKKÖN-ÖRÖKKÉ SZERETLEK!


10.Csak egy percig szeress, míg elmondom, imádlak. Csak egy órát ölelj, míg megsúgom, kívánlak. Csak egy napot adj, hogy meg tudjam mutatni, mit jelent forrón, őszintén szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése